Czas – od…do… | Organizacyjna forma aktywności |
6.30 – 7.30 | Schodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze. |
7.30 – 7.50 | Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi. |
7.50 – 8.00 | Czynności higieniczno-porządkowe. |
8.00 – 8.30 | Śniadanie. |
8.30 – 8.45 | Czynności higieniczno-porządkowe. |
8.45 – 9.30 | Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego. |
9.30 – 9.45 | Czynności higieniczne i samoobsługowe. Zdrowa przekąska. |
9.45 – 10.45 | Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi. |
10.45 – 11.30 | Pobyt w ogrodzie przedszkolnym/spacer, obserwacje przyrodnicze, pobyt na powietrzu. |
11.30 – 12.00 | Aktywności i zabawy utrwalające poznane treści, zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz innych procesów poznawczych. Czynności higieniczne i samoobsługowe. Przygotowanie do obiadu. |
12.00– 12.30 | Obiad . |
12.30 – 13.00 | Czynności higieniczne i samoobsługowe, odpoczynek przy muzyce. Bajkoterapia. Realizowanie zajęć dodatkowych (język angielski). |
13.00 – 14.00 | Zabawy manualno – konstrukcyjne, stolikowe, zabawy rozwijające zainteresowania i uzdolnienia dzieci, zabawy dowolne w kącikach tematycznych / Zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym. |
14.00 – 14.30 | Czynności samoobsługowe, przygotowanie do podwieczorku. |
14.30 – 15.00 | Podwieczorek. |
15.00 – 15.15 | Czynności higieniczno-porządkowe. |
15.15 – 16.30 | Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi/pobyt w ogrodzie. Rozchodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci/pobyt w ogrodzie. |